مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-04-30اقتصادي

حمایت جهاد کشاورزی فارس از کاشت چغندر قند


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: این سازمان در تامین نهاده های مورد نیاز چغندرکاران از جمله کودهای شیمیایی از کارخانجات قند حمایت می کند.

- حسین پژمان با اشاره به افزایش قیمت خرید چغندرقند بهاره و نقش این گیاه در تناوب کشت، عنوان کرد: کاشت چغندرقند از هر جهت به سود کشاورزان است از این رو جهاد کشاورزی فارس همکاری لازم را با چغندرکاران و کارخانجات چغندرقند خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس، پژمان از مشکلات چغندرکاران را تامین لوله تیپ آبیاری برشمرد و افزود: با شرکت های تولید کننده هماهنگ می شود که کارخانجات قند تنها با سپردن ضمانت های لازم، لوله تیپ مورد نیاز را تامین کنند و همچنین اجرای سامانه های آبیاری در مزارع چغندرقند براساس دستورالعمل های جاری و قانونی در اولویت قرار دارد.

به گفته معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی فارس، کشاورزان در مناطق مستعد با برداشت جو، امکان کاشت چغندرقند بهاره دارند.

پژمان با بیان اینکه امسال کارخانجات چغندرقند خرید تضمینی، پرداخت فوری و نقدی را متعهد شدند، گفت: مساعدت های مالی بدون بهره و در اختیار قرار دادن نهاده ها به چغندرکاران به صورت امانی تا زمان برداشت از جمله بسته های تشویقی کارخانجات چغندرقند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جهاد کشاورزی فارس از کاشت چغندر قند

حمایت جهاد کشاورزی فارس از کاشت چغندر قند