مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 19:152020-04-29ورزشي

سیلورهای هرمزگانی جزیره هرمز تا بندرعباس را طی کردند


به مناسبت روز ملی خلیج فارس، ورزشکاران کایت بردینگ هرمزگان به نمایندگی از جامعه سیلینگ خلیج فارس مسیر دریایی جزیره هرمز تا بندرعباس به مسافت 20 کیلومتر را طی کردند.

- ایسنا/هرمزگان به مناسبت روز ملی خلیج فارس، ورزشکاران کایت بردینگ هرمزگان به نمایندگی از جامعه سیلینگ خلیج فارس مسیر دریایی جزیره هرمز تا بندرعباس به مسافت 20 کیلومتر را طی کردند.

دبیر هیئت قایقرانی استان هرمزگان در این باره به خبرنگار ایسنا، گفت: در این برنامه سیلورهای هرمزگانی مسیر خود را از محل فرش خاکی جزیره هرمز آغاز و پس از طی نمودن مسافت 20 کیلومتر دریایی در مدت 60 دقیقه در ساحل غدیر بندرعباس به پایان رساندند.

سید مهدی موسوی افزود: این رویداد با حضور ورزشکاران عدنان افندی، فرزاد آبنوس و سید مهدی خواجه امینیان از بندرعباس و با سرپرستی و هدایت حامد برخوردارزاده از جزیره قشم اجرا گردید.

وی خاطرنشان کرد: ما هر ساله برنامه های ویژه ای را به مناسبت روز ملی خلیج فارس اجرا می کنیم، ولیکن امسال با عنایت به شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت جامعه ورزشی تمام برنامه های ورزشی که احتمال تجمع داشت را لغو نمودیم.

این برنامه نیز با توجه به انفرادی بودن و اجرا در دریا و با رعایت تمام ملاحظات سلامتی و بهداشتی و بشکل بسیار محدود و نمادین اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلورهای هرمزگانی جزیره هرمز تا بندرعباس را طی کردند

سیلورهای هرمزگانی جزیره هرمز تا بندرعباس را طی کردند