مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 17:452020-04-29اقتصادي

سدکوچری گلپایگان سرریز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهرامعلی شاهرضایی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید مسئولین شهرستان گلپایگان از سد کوچری گلپایگان اظهار داشت: سد مخزنی کوچری گلپایگان با حجم 207 میلیون متر مکعب امسال برای دومین سال در پی بارش های سال زراعی جاری سر ریز شد و به تراز واقعی رسید و اکنون خروجی آن چهار متر مکعب بر ثانیه است و طی روزهای آتی خروجی سد به 25 متر مکعب بر ثانیه می رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه ورودی سد مخزنی کوچری گلپایگان 31 متر مکعب است تا تیرماه امسال سرریز سد کوچری ادامه خواهد داشت.

آورد سد کوچری 181 میلیون متر مکعب است نماینده کارفرمای سد مخزنی کوچری گلپایگان گفت: سامانه انتقال آب از سرشاخه های دز و حوزه طبیعی از استان لرستان به طول حدود 54 کیلومتر است که سالانه 181 میلیون متر مکعب آب به سد کوچری وارد می کند که بر اساس جدول منابع و مصارف تعیین شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب طی دو سال گذشته با پیگیری ها توانستیم برای زیست محیطی و کشاورزی شهرستان حجم خوبی تخصیص دهیم.

وی تصریح کرد: آب از سرشاخه های دز و حوزه طبیعی قبلی رودخانه وارد سد گلپایگان شده است و سپس بعد از کامل شدن ظرفیت سد گلپایگان که حدود 40 میلیون مترمکعب است سرریز و وارد سد کوچری می شود و از اینجا مسیر خط انتقال کاملاً پوشیده است و بعد از سد کوچری گلپایگان که نخستین انشعاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدکوچری گلپایگان سرریز شد

سدکوچری گلپایگان سرریز شد