مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 15:152020-04-29سياسي

فعالیت های قرآنی در فضای مجازی رونق گرفت فعالیت 85 موسسه قرآنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام مظفر رجب زاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: 85 مؤسسه قرآنی و 286 خانه قرآنی شهری و 282 خانه روستایی در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: در سال گذشته، 25 هزار قرآن آموز تحت حمایت قرار گرفته و مبلغ آموزشی بابت آموزش این افراد به حساب مؤسسات و خانه های قرآنی واریز شده است.

حجت الاسلام رجب زاده با بیان اینکه مؤسسات و خانه های قرآنی در این فضا، خود را کنار نکشیده و با وجود زیان های مالی وارد شده به کار خود ادامه دادند، گفت: با وجود این زیان مالی، این افراد در امور جهادی و در تولید و دوخت ماسک و گان پزشکی و تأمین اقلام معیشتی و توزیع بسته های بهداشتی ورود کردند.

وی ادامه داد: در این فضا، دارالقرآن ها سعی بر حفظ ارتباط قرآنی از طریق فضای مجازی با قرآن آموزان داشتند و یکی از برکات این روزها را می توان حضور پررنگ تر مجموعه های قرآنی در فضای مجازی دانست.

رییس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، تسلط بیشتر بر فضای مجازی را نیاز مجموعه های قرآنی دانسته و گفت: حضور مؤسسات قرآنی در این فضا باعث شده تا این فضا به عطر قرآنی آغشته شود.

وی با اشاره به برگزاری پویش ملی و مجازی ستاره باران با شعار با قرآن در خانه بمانیم گفت: همچنین برگزاری جز خوانی و ختم قرآن در خانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های قرآنی در فضای مجازی رونق گرفت فعالیت 85 موسسه قرآنی

فعالیت های قرآنی در فضای مجازی رونق گرفت فعالیت 85 موسسه قرآنی