مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-04-29اقتصادي

یک میلیارد و 800 میلیون ریال کالای مقابله با کرونا در مریوان کشف شد


سردار علی آزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کالاها شامل 18 هزار قلم لباس بیمارستان، 60 هزار عدد ماسک و 85 هزار متر پارچه مخصوص لباس بیمارستان بوده است.

وی افزود: در راستای طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی، ماموران پلیس در مریوان یک انبار بزرگ دپوی لوازم بهداشتی را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی این میزان کالا را کشف کردند.

سردار آزادی یادآور شد: فردی که با دپوی این کالاها قصد قاچاق آن به کشور همسایه عراق را داشت دستگیر شده و تحویل دستگاه قضایی شد.

وی همچنین خبر از توقیف یک دستگاه تویتای لندکروز توسط ماموران آگاهی در محورهای سروآباد داد و گفت: در بازرسی از این خودرو 98 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف و یک نفر هم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کامیاران هم اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی کامیاران حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید میرجلیلی، به یک خودرو مشکوک شدند.

سرهنگ صیدعلی صفری افزود: در بازرسی از این خودرو سه هزار و 688 قلم داروی قاچاق دام به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال کشف و فرد متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بانه هم خبر از کشف یک هزار قطعه جوجه بوقلمون داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق با پایش محورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد و 800 میلیون ریال کالای مقابله با کرونا در مریوان کشف شد

یک میلیارد و 800 میلیون ریال کالای مقابله با کرونا در مریوان کشف شد