مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-04-29اجتماعي

دستگاه های خدمت رسان کردستان به حالت آماده باش در آمدند


محمد فلاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه پیش بینی های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا در آسمان این استان تشدید می شود که رگبار رعد و برق، گاهی وزش باد شدید، احتمال رخداد تگرگ از مخاطره های آن است.

وی اضافه کرد: تاکید می شود دستگاه های خدمات رسان و اجرایی با اولویت مدیریت سدها، باید عدم تردد و توقف در کنار رودخانه ها و آبراه ها و اقدامات پیشگیرانه جهت حفظ محصولات کشاورزی را اتخاذ کنند.

فلاحی یادآور شد: همچنین لازم است دستگاه های خدمات رسان و امدادی سطح آمادگی سازمانی را برای مقابله با حوداث محتمل و رعایت توصیه های مربوطه بالا ببرند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان نیز در خصوص توصیه های هواشناسی کشاورزی امروز چهارشنبه گفت: بهره برداران بخش باغبانی در این مدت از کلش یا سنگریزه در زیر بوته های توت فرنگی جهت جلوگیری از تماس میوه با خاک استفاده کنند و مدیریت کف باغ و مبارزه با علف های هرز سطح باغات را انجام دهند.

علی پناهی افزود: بهره برداران بخش زراعت و حفظ نباتات نیز نسبت به انجام کودپاشی سرک در مزارع گندم و جو، مبارزه با علفهای هرز پهن برگ و باریک برگ در مزارع گندم بعد از بارش ها، پایش مزارع از نظر آفت سن مادر و مبارزه شیمیایی در صورت رسیدن به نرم مبارزه با مشورت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های خدمت رسان کردستان به حالت آماده باش در آمدند

دستگاه های خدمت رسان کردستان به حالت آماده باش در آمدند