مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-04-29سياسي

ایجاد سامانه رصد تخلفات شهری


مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان گفت: صدور رای ماده صد معمولا تا قطعیت حکم یک تا چهار سال طول می کشد و از همین رو در تلاشیم یک سامانه برای رصد تخلفات ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان صبح امروز در مراسم رونمایی از لباس جدید مأموران حریم بان گفت: حریم بانان تلاش می کنند تا حریم شهر بر اساس طرح های بالادستی حفظ شود و از دست درازی عده اندکی از متخلفان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه عمده مسئولیت ما در شرکت شهربان اجرایی شدن امورات مناطق است به گونه ای که بتوانند حریم مناطق خود را حفظ کنند، گفت: منطقه 22 از جهت حفظ حریم اهمیت بالاتری دارد زیرا این منطقه در مرز و مجاورت استان البرز هم قرار دارد.

فتاحیان با اشاره به اینکه لباس سازمانی پیام و دغدغه و تعهدی را از طرف آن سازمان به مردم انتقال می دهد و از سوی دیگر کسانی که این لباس را هم می پوشد افتخار بیشتری به آن می کند، گفت: امروز در خصوص منطقه 22 و حریم این منطقه مصوبه اجرا نشده ای نداریم و خوشحالیم که در این منطقه آرامش خوبی در حوزه حفظ حریم برقرار شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان خاطرنشان کرد: کار حفظ حریم کار سختی است زیرا در بسیاری از موارد نیازمند دانش حقوقی بوده و از سوی دیگر حتی در پاره ای از موارد موجب تنش های فیزیکی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سامانه رصد تخلفات شهری

ایجاد سامانه رصد تخلفات شهری