مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-04-29اجتماعي

بعدازظهر 10 اردی بهشت سامانه بارشی در قزوین مستقر می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر امروز دهم اردی بهشت به تدریج سامانه بارشی وراد استان خواهد شد که در برخی ساعات بارش باران به ویژه در نیمه جنوبی استان را در پی دارد.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر امروز دهم اردی بهشت به تدریج سامانه بارشی وراد استان خواهد شد که در برخی ساعات بارش باران به ویژه در نیمه جنوبی استان را در پی دارد.

مریم بهروزی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز دهم اردی بهشت به تدریج ورود سامانه بارشی را به استان داریم که سبب ابری شدن آسمان و سپس بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهد شد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی تا فردا شب در سطح منطقه مستقر است و در برخی ساعات بارش باران به ویژه در نیمه جنوبی استان را در پی دارد؛ انتظار می رود در مدت زمان حضور این سامانه بارشی در پاره ای مناطق ریزش تگرگ را شاهد باشیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی طی امشب و صبح فردا در برخی نقاط محتمل است؛ در روز جمعه جوی پایدار همراه با روند افرایش نسبی دما پیش رو خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعدازظهر 10 اردی بهشت سامانه بارشی در قزوین مستقر می شود

بعدازظهر 10 اردی بهشت سامانه بارشی در قزوین مستقر می شود