مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-04-29سياسي

حوزه های گردشگری بهترین مسیر پیشرفت اقتصادی در اردستان است


توجه به حوزه های گردشگری بهترین پتانسیل در شهرستان اردستان برای پیشرفت اقتصادی است و باید با برنامه ریزی درست بتوانیم از این پتانسیل مغفول، - بهره کافی را ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا تأملی شامگاه سه شنبه در جلسه بزرگداشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شوراهای اسلامی دوره پنجم و دولت فعلی در آخرین سال مسئولیت خود قرار دارند که بر این اساس در یک موقعیت مشابه قرار دارند.

وی افزود: گفتمان و پیگیری ها باید نسبت به سه سال گذشته متفاوت باشد چرا که فرصتی برای خیلی کارها نیست و چون سال نتیجه گرفتن است همه به سمتی حرکت کنید تا مردم در سال آخر نتایج سالهای گذشته شما را لمس کنند.

فرماندار اردستان گفت: مهمترین نهادی که می تواند بیشترین رضایتمندی را در سطح جامعه و نگاه مردم ایجاد کند نهاد شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها هستند و این موضوع از مجموعه وظایفی است که بر عهده آنهاست.

وی ابراز داشت: بیش از 70 درصد جمعیت شهرستان اردستان بر اساس سرشماری ها در شهرها ساکن هستند که باید اقدام هایی که انجام می دهیم در منظر مردم بیشتر دیده شود و همچنین تأثیر گذار باشد.

فعالیت و عملکرد شوراها بیشتر از مسئولان دیگر در معرض دید عموم قرار دارد تأملی بیان کرد: فعالیت و عملکرد شوراها بیشتر از مسئولان دیگر در معرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های گردشگری بهترین مسیر پیشرفت اقتصادی در اردستان است

حوزه های گردشگری بهترین مسیر پیشرفت اقتصادی در اردستان است