مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 19:152020-04-28سياسي

آغاز عملیات نهال کاری در سطح 400 هکتار از نقاط بیابانی دلگان سیستان وبلوچستان


فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات نهال کاری در سطح 400 هکتار از نقاط بیابانی محدوده روستای آذرآباد بخش جلگه چاه هاشم این شهرستان آغاز گردیده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات نهال کاری در سطح 400 هکتار از نقاط بیابانی محدوده روستای آذرآباد بخش جلگه چاه هاشم این شهرستان آغاز گردیده است.

مجتبی شجاعی در حاشیه بازدید از پروژه های بیابان زدایی شهرستان و ضرورت توجه به عملیات بیابان زدایی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: فعالیت های بیابان زدایی در شهرستان دلگان از سال 1395 با اجرای پروژه احداث هلالی آبگیر در سطح 3000 هکتار در منطقه چاه خدابخش دلگان آغاز گردید و در سال 1396 پروژه نهالکاری در سطح 225 هکتار در محدوده روستای نلوکی بخش جلگه چاه هاشم اجرا که یکی از موفق ترین پروژه های نهالکاری استان می باشد.

وی افزود: سطح بیابان های شهرستان دلگان بالغ بر 400 هزار هکتار می باشد که این وسعت اراضی بیابانی می طلبد توجه ویژه ای به عملیات بیابان زدایی در این شهرستان شود و در سالهای آینده اجرای طرح های نهال کاری و آبیاری، مراقبت و نگهداری، هلالی آبگیر، مالچ پاشی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار دلگان اظهار داشت: بیابان زدایی پدیده ای است که بسیار خزنده عمل می کند و نتایج بیابان زایی همیشه به صورت ثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات نهال کاری در سطح 400 هکتار از نقاط بیابانی دلگان سیستان وبلوچستان

آغاز عملیات نهال کاری در سطح 400 هکتار از نقاط بیابانی دلگان سیستان وبلوچستان