مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 16:402020-04-28بين الملل

پاکستان نسبت به تشدید خشونت ها علیه مسلمانان هند هشدار داد


وزیر امور خارجه پاکستان با ارسال نامه ای به سازمان همکاری اسلامی نسبت به افزایش اسلام هراسی در هند و تشدید خشونت ها علیه مسلمانان همزمان با شیوع کرونا هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پاکستان تودی، شاه محمود قریشی ، وزیر امور خارجه پاکستان نسبت به افزایش اسلام هراسی در هند و تشدید خشونت ها علیه مسلمانان در وضعیت شیوع ویروس کرونا ابراز نگرانی کرد.

وزیر خارجه پاکستان این اظهارات را در نامه ای به سازمان همکاری اسلامی اعلام کرده و این مسئله را باعث نگرانی جدی جهان اسلام عنوان کرده است.

در این نامه، وزیرخارجه پاکستان خواستار حفظ حقوق مسلمانان در هند شده و گفته است که لازم است تا جامعه بین الملل از دولت هند بخواهد تا جلوی اقدامات علیه امنیت و رفاه مسلمانان را بگیرد.

به گفته وزیر خارجه پاکستان، اقدام نیروهای افراطی تحت پشتیبانی حزب حاکم بهاراتیا جانتا در هند و دستور کار این احزاب علیه اقلیت ها از جمله مسلمانان مغایر با کنوانسیون های بین المللی است.

شیوع کرونا در هند، به تبعیض فیزیکی، کلامی و روانی که علیه مسلمانان این کشور در جریان است، دامن زده و منجر به فشار بیشتر برآنان شده است.

گزارشات رسیده از مناطق مختلف این کشور، حاکی از شدت حملات خشونت آمیز علیه مسلمانان و ممنوعیت فروش کالا توسط فروشندگان مسلمان در خیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان نسبت به تشدید خشونت ها علیه مسلمانان هند هشدار داد

پاکستان نسبت به تشدید خشونت ها علیه مسلمانان هند هشدار داد