مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 12:052020-04-28اجتماعي

خسارت شدید به محور مواصلاتی دوآب به بلده


بخشدار بلده از خسارت شدید به محور مواصلاتی دوآب به بلده در اثر طغیان رودخانه طی دو روز گذشته خبر داد.

- امین رنجکش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بیشترین آسیب در سیل چند روز گذشته به محور مواصلاتی دوآب به بلده وارد شده است، اظهار کرد: چندین نقطه آب شستگی شدید و ریزش جاده اصلی را از محور دوآب سمت جاده هراز تا شهر بلده رخ داده است.

وی تصریح کرد: جاده مسدود نیست اما با توجه به شدت لحظه ای آب احتمال باز یا مسدود بودن به یک لحظه است چراکه زمانی که شدت آب زیاد شود جاده را شسته و با خود می برد و مجدد با کاهش شدت آب همکاران راهدارای مشغول فعالیت می شوند و راه را باز می کنند.

بخشدار بلده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جاده بسیار سست و شرایط ایمنی جهت تردد ندارد، لطفا همشهریان از محور جایگرین باز و ایمن سیاه سنگ تردد داشته باشند.

رنجکش افزود: همکاران راهداری از همان ابتدای شروع بارندگی و طغیان رودخانه ها تمام تلاش و توان خود را جهت باز نگه داشتن مسیر بکار گرفتند.

وی ادامه داد: به بخش کشاورزی، محصولات زراعی و انهار کشاورزی خسارت زیادی وارد شد و با توجه به اینکه در فصل کشاورزی قرار داریم به همکاران جهاد کشاورزی تاکید شد تا در ترمیم و مرمت انهار کشاورزی به صورت جدی ورود پیدا کنند تا کسب و کار همشهریان در قسمت کشاورزی با مشکل روبه رو ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت شدید به محور مواصلاتی دوآب به بلده

خسارت شدید به محور مواصلاتی دوآب به بلده