مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-04-28فرهنگي

پروژه مجتمع فرهنگی هنری گرمی ماه آینده تعیین تکلیف می شود


فرزاد قلندری روز سه شنبه در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهارداشت: قابل قبول نیست که پروژه ای بعد از پنج سال واگذاری به دستگاه بهره بردار تنها بدلیل عدم محوطه سازی بلاتکلیف بماند.

وی بیان کرد: گزارش های ارائه شده نشان می دهد که این مجموعه بعد از گذشت چهار سال دچار به هم ریختگی و ترک های بیرونی و داخلی شده در حالی که انتظار می رفت در این مدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به تجهیز و راه اندازی آن برای اهالی فرهنگ و هنر گرمی اقدام می کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: پیش از این نباید منتظر برخی از تامین اعتبارات استانی و شهرستانی بود بلکه باید این مجموعه فرهنگی به سرعت از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز و در اختیار فعالان این بخش قرار گیرد.

قلندری با تعیین زمان یک ماهه در تجهیز و راه اندازی این مجموعه گفت: اگر این کار انجام نشود با ارائه پیشنهاد به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ساختمان مجتمع فرهنگی گرمی را به نهاد دیگری واگذار خواهیم کرد.

وی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل خواست با نظارت دقیق بر ماموریت خود در امضای مبادله نامه ها و موافقتنامه ها برای تامین اعتبار این پروژه ها از نارسایی ها در روند تکمیل و بهره برداری پروژه های عمرانی کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مجتمع فرهنگی هنری گرمی ماه آینده تعیین تکلیف می شود

پروژه مجتمع فرهنگی هنری گرمی ماه آینده تعیین تکلیف می شود