مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-04-28فناوري

شاتل موبایل رمضان امسال 53 گیگابایت اینترنت به همراه مودم های خود هدیه می دهد


شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه، مودم های رومیزی 3G/4G خود را در ماه رمضان امسال با 53 گیگابایت اینترنت یک ماهه هدیه، ارائه می دهد.

- شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه، مودم های رومیزی 3G/4G خود را در ماه رمضان امسال با 53 گیگابایت اینترنت یک ماهه هدیه، ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، مودم های رومیزی 3G/4G این اپراتور که پیش از این به همراه سیم کارت هوشمند شاتل موبایل و 3 گیگابایت اینترنت همراه هدیه عرضه می شدند، در ماه مبارک رمضان امسال با 50 گیگابایت اینترنت هدیه بیشتر در دسترس متقاضیان قرار داده شده اند.

لازم به ذکر است، با خریداری این مودم و سیم کارت، مشترکین امکان دریافت اشتراک رایگان سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا را نیز خواهند داشت.

از جمله ویژگی های مودم رومیزی D01 شاتل موبایل می توان به پشتیبانی از سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه، امکان اتصال همزمان تا 32 نفر از طریق Wi-Fi، پشتیبانی از شبکه های2G ، 3G و4G/LTE با قابلیت اولویت گذاری و قفل شبکه روی LTE، آنتن دهی فوق العاده برای محیط های مسکونی و اداری، وجود باتری داخلی قدرتمند 2200 میلی آمپری برای اتصال به اینترنت در زمان قطع برق، 4 درگاه اتصال کابل شبکه، پشتیبانی از درگاه WAN، خروجی تلفن رومیزی با شماره همراه، قابلیت پشتیبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاتل موبایل رمضان امسال 53 گیگابایت اینترنت به همراه مودم های خود هدیه می دهد

شاتل موبایل رمضان امسال 53 گیگابایت اینترنت به همراه مودم های خود هدیه می دهد