مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-28اقتصادي

افزایش 22 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در کردستان


رییس اتحادیه آجیل و خشکبار سنندج گفت: امسال قیمت زولبیا و بامیه ممتاز 22 درصد و درجه یک 18 درصد در کردستان افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/کردستان رییس اتحادیه آجیل و خشکبار سنندج گفت: امسال قیمت زولبیا و بامیه ممتاز 22 درصد و درجه یک 18 درصد در کردستان افزایش پیدا کرده است.

مظفر ارج امروز(9اردیبهشت) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای کنترل قیمت و مقابله با گرانفروشی قیمت زولبیا و بامیه توسط اتحادیه قنادان درجه بندی شده و در اختیار قنادان استان قرار گرفته که موظف به نصب آن در واحد کسبی خود هستند.

وی افزود: قیمت زولبیا و بامیه براساس نشست کمیسیون تنظیم بازار استان کردستان مشخص شده و بر اساس آن در واحدهای ممتاز کیلویی 22 هزار و درجه یک 20 هزار تومان است.

رییس اتحادیه آجیل و خشکبار سنندج، به افزایش قیمت شیرینی اشاره و بیان کرد: طی سال های گذشته تعاونی به قنادان شکر یارانه ای توزیع می کردند اما امسال خود قنادان شکر را در بازار کیلویی 7هزار خریداری کرده و این موجب گرانی زولبیا و بامیه شده است.

ارج عنوان کرد: قیمت ها براساس کمیسیون تنظیم بازار تعیین شده است، لذا مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی می توانند مراتب را به سامانه ستادهای خبری اعلام و گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 22 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در کردستان

افزایش 22 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در کردستان