مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 04:362020-04-28اقتصادي

«نشان سخاوت» روی سینه مالکان گلپایگانی که از اجاره بها گذشتند


از مالکانی گلپایگانی که اجاره بهای مغازه و مسکن خود را به صورت صد درصد بخشیدند با «نشان سخاوت» تقدیر می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین یارمحمدیان صبح امروز  در جلسه هیأت مدیره اتاق اصناف شهرستان گلپایگان، کمپین خودجوش مشاوران املاک و اتاق اصناف برای حمایت از موجران را حرکت انسانی برشمرد و اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی مالکیت خصوصی محترم است اما به مالکان نمی توان الزامی کرد که اجاره بها مسکن و مغازه را کاهش دهند.

فرماندار گلپایگان افزود: با حرکت های خودجوش مردمی می توان مانع افزایش قیمت ها اجاره بها در شهرستان حداقل در شرایط کرونایی شد.

یارمحمدیان گفت: از تمام مالکان در شهرستان گلپایگانی که اجاره بهای مسکن و مغازه خود را در مدت بیماری کرونا به صورت صد درصد بخشیده باشند با نشان سخاوت تقدیر می کنم زیرا بخشیدن اجاره بها و  تبلیغ از این اقدام خداپسندانه مالکان مصداق امر به معروف است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در کنترل بیماری کرونا در گلپایگان موفق عمل شده است اما به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در شهرستان اکنون خطر شیوع موج جدید بیماری کرونا در شهرستان احساس می شود.

 فرماندار گلپایگان تأکید کرد: مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و دستگاه ها مکاتبات خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند، کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نشان سخاوت» روی سینه مالکان گلپایگانی که از اجاره بها گذشتند

«نشان سخاوت» روی سینه مالکان گلپایگانی که از اجاره بها گذشتند