مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 03:362020-04-28اقتصادي

مالکان بخشنده اجاره بها در گلپایگان نشان سخاوت می گیرند


مالکانی که در برهه زمانی شیوع یماری کرونا در شهرستان گلپایگان اجاره بهای خود را به صورت صد درصد از مستأجران دریافت نکردند با نشان سخاوت تقدیر می شوند.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: مالکانی که در برهه زمانی شیوع یماری کرونا در شهرستان گلپایگان اجاره بهای خود را به صورت صد درصد از مستأجران دریافت نکردند با نشان سخاوت تقدیر می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان صبح سه شنبه در جلسه هیئت مدیره اتاق اصناف شهرستان گلپایگان که به منظور حمایت از کمپین نه به افزایش کرایه اجاره مسکن و اماکن در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: کمپین خودجوش مشاوران املاک و اتاق اصناف برای حمایت از موجران را یک حرکت انسانی است.

وی گفت: مالکیت خصوصی در نظام جمهوری اسلامی محترم است و بر مالکان نمی تواند الزام کند که اجاره بها را کاهش دهد اما حرکت های خودجوش مردمی مانع از افزایش قیمت ها حداقل در شرایط کرونایی می شود.

فرماندار گلپایگان از تقدیر مالکانی گلپایگانی که اجاره بهای خود را به صورت صد درصدی بخشیده اند با نشان سخاوت خبر داد و افزود: بخشیدن اجاره بها و تقدیر و تبلیغ آن ها مصداق امر به معروف است.

وی با بیان اینکه گلپایگان در کنترل بیماری کرونا موفق عمل کرده است اما اکنون احساس خطر وجود دارد زیرا مردم گلپایگان رعایت را کنار گذاشتند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان بخشنده اجاره بها در گلپایگان نشان سخاوت می گیرند

مالکان بخشنده اجاره بها در گلپایگان نشان سخاوت می گیرند