مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 14:302020-04-27اقتصادي

اجرای 12 پروژه سرمایه گذاری موقوفات در مازندران


معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 12 پروژه سرمایه گذاری عمرانی موقوفات در سال 99 با هزینه بیش از 470 میلیارد ریال به صورت قطعی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرس از شهرستان ساری و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، علی فتحی اظهار کرد: وظایف معاونت بهره وری در سه قسمت اداره نظارت و فنی، اداره سرمایه گذاری و اجارات تقسیم می شود.

وی با اشاره به اینکه اوقاف مازندران دارای 102 هزار رقبه متصرفی منفعتی است افزود: موقوفات دارای درآمد برای تداوم درآمدزایی باید تعمیر و تجهیز شوند تا اجرای نیت واقف به درستی صورت گیرد.

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: موقوفات علاوه بر اینکه سرمایه معنوی و فرهنگی به شمار می روند در عین حال یک سرمایه اقتصادی نیز هستند تا با دریافت عواید بتوان نسبت به اجرای نیت و کمک به نیازمندان هزینه کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در موقوفات یکی از مهم ترین راهکار ها برای افزایش بهره وری موقوفه و اجرای بهتر نیت واقف به شمار می رود، ادامه داد: در مازندران موقوفاتی که قابل سرمایه گذاری هستند، طرح های عمرانی با مشارکت بخش خصوصی در آن اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 12 پروژه سرمایه گذاری موقوفات در مازندران

اجرای 12 پروژه سرمایه گذاری موقوفات در مازندران