مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 14:152020-04-27پزشكي

شرایط عادی نشده مردم مراعات کنند


آمار ابتلا به کرونا تلنگری است تا از عادی سازی این بیماری جلوگیری شود زیرا اگر این بیماری عادی شود ما شاهد موج دوم و جدی تر ویروس کرونا خواهیم بود.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود گفت: آمار ابتلا به کرونا تلنگری است تا از عادی سازی این بیماری جلوگیری شود زیرا اگر این بیماری عادی شود ما شاهد موج دوم و جدی تر ویروس کرونا خواهیم بود.

سیروس شفقی در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود ضمن تبریک هفته سلامت به زحمتکشان عرصه سلامت، اظهار کرد: همه پرستاران و پزشکان با شیوع کرونا با حضور در دل خطر، نقش شایسته ای ایفا کردند و تمام ملت ایران شاهد فداکاری، ایثار و شهامت آنها بوده اند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه این شهرستان در زما آغاز شیوع کرونا بیشترین مشکل را داشت که با همت عالی مسئولین مشکلات را پشت سر نهادیم، افزود: یکسری محدودیت های اجتماعی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در جهت کاهش شیوع این بیماری تصویب و ابلاغ شد که می خواهیم همچنان با قوت اجرا شود زیرا این تصمیمات در سطح ملی بر اساس نظر کارشناسان در کارگروه های تخصصی بررسی شده است.

وی گفت: برای کنترل بیماری همه ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستیم، افراد اظهارنظرهای آگاهانه را با اطلاعات درست و اشرافیت دقیق به موضوع ارائه کنند زیرا هرگونه تشویش اذهان عمومی در راستای مقابله با سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط عادی نشده مردم مراعات کنند

شرایط عادی نشده مردم مراعات کنند