مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-04-27سياسي

اجرای طرح آبیاری غرب و شمال غرب در 204 هزار هکتار


معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در چارچوب اجرای فاز اول طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب از 227 هزار و 300 هکتار، عملیات اجرایی در 204 هزار هکتار از اراضی اجرایی شده است.

- معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در چارچوب اجرای فاز اول طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب از 227 هزار و 300 هکتار، عملیات اجرایی در 204 هزار هکتار از اراضی اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیمراد اکبری در نشست خبری اجرای طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور که امروز برگزار شد، اظهار کرد: با موافقت مقام معظم رهبری و پیشنهاد رییس جمهور در اجرای مصوبات دولت در مرداد 93، طرح شبکه های آبیاری و زهکشی متناسب با شبکه های اصلی رودخانه های غرب و شمال غرب در دستور کار دولت قرار گرفت.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه حفظ امنیت مناطق غرب و شمال غرب کشور، ایجاد اشتغال، استمرار کشاورزان و بهره برداران در منطقه، جلوگیری از مهاجرت، تثبیت جمعیت، حفاظت از منابع پایدار آب و خاک با نگرش به توسعه پایدار، افزایش بهره وری در استفاده از این منابع با مدرن ترین روش های آبیاری، افزایش سطح زیر کشت محصولات باغی و زراعی، ایجاد زیرساخت های لازم برای تولید گلخانه ها، صنایع تبدیلی و فرآوری و ایجاد بستر توسعه مناطق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آبیاری غرب و شمال غرب در 204 هزار هکتار

اجرای طرح آبیاری غرب و شمال غرب در 204 هزار هکتار