مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:572020-04-27اقتصادي

تاکنون افزایش قیمت کالاها را در بازار نداشته ایم


محمدرضا صفی خانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازار رمضان در لرستان، اظهار داشت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم از طریق فروشگاه های زنجیره ای، بزرگ و منتخب در سطح استان توزیع می شود و هیچ نگرانی مردم در خصوص کالاهایی مانند برنج، شکر، گوشت و… نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر این امر، اکیب های بازرسی با محوریت اداره کل تعزیرات حکومتی و با حضور بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های مرتبط طرح ویژه رمضان را از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع کرده اند، گفت: این بازرسان به طور دائم از سطح بازار سرکشی می کنند و اگر خدایی ناکرده قیمت اقلامی انحراف داشت بلافاصله برخورد کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: در عین حال قیمت حلیم، آش، زولبیا در اتاق اصناف مطرح شد، اتحادیه ها قیمت ها را ارائه و در کمیسیون نظارت نیز مصوب شد که به اطلاع مردم رسیده است.

صفی خانی با بیان اینکه قیمت حلیم درجه یک هر کیلو 16 هزار تومان، درجه دو 12 هزار تومان، زولبیا و بامیه درجه یک 22 هزار تومان و درجه دو نیز 18 هزار تومان، است، گفت: همچنین قیمت هر کیلو آش 14 هزار تومان مصوب شده است.

وی، ادامه داد: در صورت هر گونه تخلف در این رابطه، مردم می توانند از طریق سامانه 124 سازمان صمت، سامانه 135 اطلاع رسانی داشته کنند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون افزایش قیمت کالاها را در بازار نداشته ایم

تاکنون افزایش قیمت کالاها را در بازار نداشته ایم