مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-27اقتصادي

حمایت هیدجی ها از اصناف آسیب دیده از کرونا


نایب رییس شورای اسلامی شهر هیدج گفت: بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال به اصناف آسیب دیده از کرونا در شهر هیدج کمک شد.

- ایسنا/زنجان نایب رییس شورای اسلامی شهر هیدج گفت: بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال به اصناف آسیب دیده از کرونا در شهر هیدج کمک شد.

عباس عسگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر هیدج از ششم فروردین ماه در راستای بهره گیری از همه ظرفیت های شهروندان در جهت اجرای مصوبات ستاد ملی کنترل ویروس کرونا و کمیسیون بهداشت و نیز کمک به اصناف و اقشار آسیب دیده از این بیماری، اقدام به تشکیل ستاد مردمی مدیریت کرونا با شش کمیته از جمله کمیته خیرین کرد.

وی با بیان این که این کمیته به محض تشکیل، اقدام به دریافت و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان به ارزش یک میلیارد و 120 میلیون ریال کرده است، ادامه داد: تاکنون تهیه و اهدای کارت خرید به 211 خانوار آسیب دیده از بیماری به ارزش ریالی 828 میلیون ریال و تهیه و توزیع سبد غذایی بین 89 خانوار به ارزش ریالی 300 میلیون ریال انجام شده است.

عسگری یادآور شد: از دیگر اقدامات این کمیته، پیگیری و انجام مکاتبات لازم با دستگاه های ذی ربط جهت بهره مندی اصناف و تولیدی های آسیب دیده از کمک های دولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت هیدجی ها از اصناف آسیب دیده از کرونا

حمایت هیدجی ها از اصناف آسیب دیده از کرونا