مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-04-27اقتصادي

احیای گردشگری در ایران با وجود کرونا ممکن است؟


آسیب های متعدد بیماری کرونا کووید 19 دیگر بر کسی پوشیده نیست و سرانجام این ویروس توانست ضربات مهلک خود را بر پیکر تمامی کشورهای دنیا وارد کرده و همه ملت ها را به نوعی درگیر خود کند اما بزرگترین آسیب و ضربه ویروس کرونا در جبهه اقتصاد اثرگذار بود تا حدی که .

- ایسنا/مازندران آسیب های متعدد بیماری کرونا کووید 19 دیگر بر کسی پوشیده نیست و سرانجام این ویروس توانست ضربات مهلک خود را بر پیکر تمامی کشورهای دنیا وارد کرده و همه ملت ها را به نوعی درگیر خود کند اما بزرگترین آسیب و ضربه ویروس کرونا در جبهه اقتصاد اثرگذار بود تا حدی که می توان لقب شوکران اقتصادی را به کرونا ویروس اطلاق کرد.

تمامی ابر قدرت های اقتصادی جهان در برابر کووید 19 سر تعظیم فرود آوردند، صاحبان نفت و انرژی، صاحبان صنایع و سلاح و طلایه داران صنعت گردشگری، کمتر یا بیشتر جملگی در شیوع کرونا آسیب دیدند و نتوانستند راهکار مناسبی را برای خروج از رکود اقتصادی ارائه دهند.

از بین تمامی آسیب ها به بخش های اقتصادی شاید بتوان صدمات وارده به حوزه گردشگری را بسیار بزرگ و بلکه غیرقابل جبران توصیف کرد، از آنجا که ویروس کرونا قابلیت سرعت انتشار بالایی دارد بنابراین اولین گزینه منطقی، قطع زنجیره انتقال ویروس بود و از آنجا که گردشگری ارتباط مستقیمی با جامعه و مردم داشته و نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای گردشگری در ایران با وجود کرونا ممکن است؟

احیای گردشگری در ایران با وجود کرونا ممکن است؟