مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-04-27اقتصادي

تصویب طرح سرمایه گذاری معدنی یک موقوفه در آمل


معاون بهره وری اقصتادی موقوفات اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح سرمایه گذاری معدنی موقوفه محمد حسن مشایی در آمل تصویب شد.

- علی فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر از تصویب طرح سرمایه گذاری معدنی موقوفه محمد حسن مشایی در آمل خبر داد و گفت: 12 پروژه سرمایه گذاری عمرانی موقوفات در سال 99 با هزینه بیش از 470 میلیارد ریال به صورت قطعی آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه اوقاف مازندران دارای 102 هزار رقبه متصرفی منفعتی است افزود: موقوفات دارای درآمد برای تداوم درآمدزایی باید تعمیر و تجهیز شوند تا اجرای نیت واقف به درستی صورت گیرد.

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: موقوفات علاوه بر اینکه سرمایه معنوی و فرهنگی به شمار می روند در عین حال یک سرمایه اقتصادی نیز هستند تا با دریافت عوائد بتوان نسبت به اجرای نیت و کمک به نیازمندان هزینه کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در موقوفات یکی از مهم ترین راهکارها برای افزایش بهره وری موقوفه و اجرای بهتر نیت واقف به شمار می رود، ادامه داد: در مازندران موقوفاتی که قابل سرمایه گذاری هستند، طرح های عمرانی با مشارکت بخش خصوصی در آن اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح سرمایه گذاری معدنی یک موقوفه در آمل

تصویب طرح سرمایه گذاری معدنی یک موقوفه در آمل