مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 04:462020-04-27سياسي

چرا افکار عمومی اعتمادی به آمار رسمی ندارد؟


چرا افکار عمومی نسبت به آمار حساس است و چرا اعتمادی به آمار رسمی ندارد؟ ابتدا تاکید شود که طبق مطالعه ایسپا 54 درصد مردم ایران به میزان زیاد و خیلی زیاد آمار و اطلاعات مربوط به کرونا را پیگیری می کنند و فقط 12 درصد در این پیگیری بی تفاوت هستند و به میزان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عباس عبدی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: آقای رییس جمهور در تعریض نسبت به ایجاد تردید درباره آمار کرونایی سخنی گفت که طبعا خوشایند منتقدین نبود.

وزارت بهداشت هم خود را مقید به توضیح نمی داند.

فقط هر روز اعدادی را می گوید و انتظار دارد که دیگران آن را چشم و گوش بسته باور کنند.

حتی حاضر نیستند به شورای شهر تهران نیز پاسخ دهند هر چند این شورا اطلاعات به نسبت دقیق ولی غیررسمی از فوت شدگان داشته باشد.

جالب اینکه نمی دانند چرا عده ای از سیاسیون در هر جناحی علاقه مندی به آمار دارند و حتی قدرت تحلیل این رفتار را ندارند و در عین حال هر روز آمار می دهند! اجازه دهید ببینیم، محل دعوا کجاست؟ چرا افکار عمومی نسبت به آمار حساس است و چرا اعتمادی به آمار رسمی ندارد؟ ابتدا تاکید شود که طبق مطالعه ایسپا 54 درصد مردم ایران به میزان زیاد و خیلی زیاد آمار و اطلاعات مربوط به کرونا را پیگیری می کنند و فقط 12 درصد در این پیگیری بی تفاوت هستند و به میزان کم یا اصلا پیگیر این مطلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا افکار عمومی اعتمادی به آمار رسمی ندارد؟

چرا افکار عمومی اعتمادی به آمار رسمی ندارد؟