مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 10:402020-04-26سياسي

نقش محوری سپاه و بسیج در کنار مردم و مسؤولین برای خدمت رسانی


فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به رسالت بسیج و سپاه در خدمت رسانی به مردم گفت: سپاه و بسیج به عنوان سرباز و مدافع ولایت در کنار مردم و مسؤولین نظام نقش کلیدی و محوری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم از فضای معنوی این ماه نهایت استفاده و بهره را ببریم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ما باید به عنوان سرباز ولایت در جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی بابیان اینکه سپاه و بسیج رسالت سنگینی را برعهده گرفته اند، افزود: همه کسانی که در این مجموعه افتخار خدمت دارند مسئولیت فوق العاده سنگینی را پذیرفته اند چراکه از بدنه مردم ولایتمدار و انقلابی هستند و به عنوان یک خادم به مردم خدمت می کنند.

پورشمسی تصریح کرد: سپاه و بسیج همواره به عنوان مدافع و جان فدا برای ولایت مأموریت داشته و دارد که در کنار مردم و مسؤولین نظام نقش کلیدی و محوری داشته باشد و آن را دنبال کند.

وی در ادامه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها نظام الهی جهان هستی از ابتدای انقلاب تاکنون با دشمنی های دشمنان روبرو بوده است و این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محوری سپاه و بسیج در کنار مردم و مسؤولین برای خدمت رسانی

نقش محوری سپاه و بسیج در کنار مردم و مسؤولین برای خدمت رسانی