مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-26اقتصادي

3000 بسته حمایتی بین نیازمندان در مازندران توزیع شد


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از توزیع سه هزار بسته حمایتی و معیشتی بین اقشار نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معین مهدی لموکی اظهار داشت: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این راستا برنامه های متنوعی را با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران نیک سیرت اجرا می کند که اجرای ویژه برنامه دست یار با هدف تهیه و تدارک بسته های معیشتی و اقلام غذایی و پروتیینی یکی از مهمترین برنامه های ما در ماه مبارک رمضان است.

لموکی افزود: در قالب این طرح تاکنون حدود سه هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمراستان تهیه و درمیان خانواده های نیازمند توزیع گردید و این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند ومشارکت متعهدانه و معنوی داوطلبان در برنامه های جمعیت هلال احمر استان گفت: با تمام توان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه تلاش خواهیم کرد و از همه ظرفیت های داوطلبی در این جهت استفاده خواهیم کرد تا از فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده های نیازمند بکاهیم.

لموکی گفت: مردم مناطق مختلف استان می توانند کمک های حمایتی و معیشتی خود را به شعب و پایگاه های جمعیت هلال احمراستان تحویل دهند تا با برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 بسته حمایتی بین نیازمندان در مازندران توزیع شد

3000 بسته حمایتی بین نیازمندان در مازندران توزیع شد