مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-04-26سياسي

ایجاد سامانه نوبت دهی الکترونیک در دادگستری استان کردستان


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: مقرر گردید تا معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ضمن پیگیری نواقص فنی مربوط به دادرسی الکترونیک ، - ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: مقرر گردید تا معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ضمن پیگیری نواقص فنی مربوط به دادرسی الکترونیک ، اجرایی شدن دادرسی الکترونیک در کلیه واحدهای قضایی سطح استان را پیگیری و اعمال نظارت نمایند.

اولین جلسه شورای معاونین دادگستری استان کردستان به ریاست جناب آقای محمدرضا مترقب و با حضور کلیه اعضای شورای معاونین و در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری برگزار شد.

در حاشیه این جلسه محمدرضا مترقب در مصاحبه با روابط عمومی اظهار کرد: ضروری است تا واحدهای قضایی استان با انجام برنامه ریزی فوری و دقیق نسبت به مختومه نمودن پرونده های دارای بیش از 5 سال قدمت اقدام نمایند.

مترقب عنوان کرد: مقرر گردید تا معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ضمن پیگیری نواقص فنی مربوط به دادرسی الکترونیک، اجرایی شدن دادرسی الکترونیک در کلیه واحدهای قضایی سطح استان را پیگیری و اعمال نظارت نمایند.

وی بر لزوم اعمال مجازات های جایگزین حبس توسط شعب کیفری در سطح استان تاکید کرد و افزود: روسای واحدهای قضایی در سطح استان موظفند تا در این خصوص اعمال نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سامانه نوبت دهی الکترونیک در دادگستری استان کردستان

ایجاد سامانه نوبت دهی الکترونیک در دادگستری استان کردستان