مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-26سياسي

برگزاری جشنواره گلیم/ حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در صنایع دستی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین از برگزاری جشنواره گلیم و بافته های داری در شهرستان نمین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد روشنایی فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید امسال تلاش می کنیم تا در این زمینه به ویژه در حوزه صنایع دستی اقدامات و فعالیت های خود را توسعه و گسترش دهیم.

وی از برگزاری جشنواره گلیم و بافته های داری در شهرستان نمین خبر داد و افزود: گلیم از جمله صنایع دستی این منطقه به شمار می رود که تلاش می کنیم در جهت معرفی هر چه بیشتر آن گام برداریم.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین بیان کرد: امسال همچنین در راستای رونق تولیدات صنایع دستی توسعه آموزش و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در این حوزه برنامه ریزی شده است.

روشنایی فرد از مشارکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی خبر داد و گفت: کمک و حمایت از تشکل ها، انجمن ها و اتحادیه های صنایع دستی نیز با جدیت دنبال می شود تا این اقدام زمینه ساز ایجاد انگیزه در بین فعالان این بخش شود.

وی توسعه آموزش و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در صنایع دستی، ثبت نشان های ملی و جغرافیایی، باز زنده سازی رشته های صنایع دستی و مستند نگاری، مطالعات و پژوهش در این رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره گلیم/ حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در صنایع دستی

برگزاری جشنواره گلیم/ حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در صنایع دستی