مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-26اقتصادي

جوجه یکروزه در همدان معدوم نشده/کمبود تونل انجماد در کشتارگاه های استان


مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به وجود یک کارخانه جوجه کشی در همدان گفت: در استان همدان جوجه کشی به صورت قراردادی انجام شده و با برنامه و براساس درخواست مرغداران انجام می گیرد بنابراین در استان همدان بحث معدوم سازی جوجه های یک روزه وجود نداشت.

- علیرضا قره گوزلو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرر و زیان ناشی از کرونا به واحدهای مرغداری استان، اظهار کرد: با توجه به پیش‎ بینی مرغداران برای بازار شب عید در استان همدان 17 درصد بیشتر جوجه ریزی صورت گرفت اما با بحث کرونا و از دست رفتن بازارهای عمده و صادراتی قیمت مرغ به شدت کاهش یافت و مرغداران متضرر شدند.

وی با بیان اینکه سه میلیون قطعه جوجه ریزی برای شب عید در استان همدان انجام شده بود، تصریح کرد: جوجه ریزی استان زیاد نبود بلکه به طبع بازار برنامه ریزی صورت گرفت و براساس پیش بینی هر ساله شب عید 17 درصد بیشتر جوجه ریزی شد اما متأسفانه با ورود کروناویروس به کشور صادرات مرغ و بازارهای عمده و جشن ها و اعیاد از مرغداران گرفته شد.

قره گوزلو با اشاره به ورود دولت برای خرید مرغ، خاطرنشان کرد: دولت در راستای کاهش ضرر و زیان مرغداران در بحث خرید مرغ ورود کرد اما محدودیت هایی در استان همدان وجود داشت به طوریکه از شش کشتارگاه موجود در استان تنها دو کشتارگاه دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه یکروزه در همدان معدوم نشده/کمبود تونل انجماد در کشتارگاه های استان

جوجه یکروزه در همدان معدوم نشده/کمبود تونل انجماد در کشتارگاه های استان