مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-04-26اقتصادي

سازش در پرونده یک میلیاردی در شورای حل اختلاف


با تلاش اعضای شعبه 603 مجتمع شماره 12و13 شورای حل اختلاف تهران، پرونده یک میلیارد و پنجاه میلیون تومانی با سازش و گذشت شاکی مختومه شد.

- با تلاش اعضای شعبه 603 مجتمع شماره 12و13 شورای حل اختلاف تهران، پرونده یک میلیارد و پنجاه میلیون تومانی با سازش و گذشت شاکی مختومه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای حل اختلاف استان تهران، پرونده مطالبه یک فقره چک متعلق به مرداد ماه سال 1395 به مبلغ چهارصد و هشتاد میلیون تومان که با تأخیر تأدیه به ارزش یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان در شعبه 118 دادگاه عمومی- حقوقی شهید باهنر مطرح بود با تلاش فراوان اعضاء شعبه 603 مجتمع شماره 12 و 13 شورای حل اختلاف تهران و با گذشت شاکی از بخشی از تأخیر تأدیه و با دریافت مبلغ پانصد و پنجاه میلیون تومان از متشکی عنه، رضایت کامل خود را اعلام نموده و پرونده با صلح و سازش مختومه شد.

طرفین پرونده به جهت شکایتی مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید، تهمت، افترا و هتک حرمت به شعبه 603 مراجعه نموده بودند که اعضای شعبه با تشریح حسنات و آثار گذشت، اخوت و برادری ضمن به سازش رساندن طرفین پرونده در شکایت فوق با اظهار و رضایت طرفین به پرونده یک میلیاردی ورود کرده و آن را با صلح و سازش به انجام رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش در پرونده یک میلیاردی در شورای حل اختلاف

سازش در پرونده یک میلیاردی در شورای حل اختلاف