مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-04-26سياسي

تعطیلی کتابخانه های عمومی گیلان تمدید شد


پریسا کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه های عمومی کشور تا 19 اردیبهشت ماه دایر نخواهند بود و فعالیت های فرهنگی و آموزشی کتابخانه ها همچنان در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت : این تعطیلی شامل ستاد مرکزی و ادارات شهرستانی این مجموعه نشده و نیروهای ستادی کتابخانه های عمومی گیلان به طور شیفتی در محل کار حضور می یابند.

وی ادامه داد: بدلیل شیوع ویروس کرونا و الزام قرنطینه خانگی فعالیت این نهاد در بخش فضای مجازی افزایش یافت i که مسابقه کتابخوانی و دعوت مردم به پویش های متعدد کتاب خوانی از جمله این فعالیت ها است و دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی نیز در فضای مجازی برگزار می شود.

کرمی در ارتباط با جشنواره رضوی اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش فردی ، گروهی ، خانوادگی و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می شود که علاقه مندان می توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند؛ برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی کتابخانه های عمومی گیلان تمدید شد

تعطیلی کتابخانه های عمومی گیلان تمدید شد