مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 18:352020-04-25سياسي

یک دولت در برابر مردم


هرچند برای روسای جمهور این چیز غیرمعمولی نیست که دور و بر خود را از افراد بله قربان گوی دوآتشه پر کنند، با این حال وجود این گرایش در دولت ترامپ امر غیرمعمولی است که تقریبا برای هر کسی که رییس جمهور را احاطه کرده، - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: پوشش گسترده 24 ساعته و 7 روز هفته ای رسانه ها در مورد ماجرای ویروس کرونا به این معنا بوده که خبرهای دیگر یا نادیده گرفته شوند یا به صفحات داخلی رانده شوند، جایی که دوباره هیچ گاه دیده نمی شوند.

طی این مدت خاورمیانه در تب و تاب بوده، اما پوشش تازه ترین تحرکات دولت ترامپ علیه ایران تا حد نامریی شدن فاقد اهمیت تشخیص داده شده اند.

در همین حال نزدیک تر به خانه، اعلام مایک پمپئو وزیر امور خارجه همه جا حاضر آمریکا مبنی بر اینکه رییس جمهور فعلی ونزوئلا نیکولاس مادرور یک قاچاقچی مواد مخدر است، بازتابی شبیه پرتاب یک سنگریزه را تولید کرد، همانطور که خبر اعزام کشتی های جنگی به کاراییب برای به اصطلاح مبارزه با مواد مخدر در نطفه خفه شد.

از میان جالب ترین اخبار شاید بتوان به ماجرای تداوم تصفیه مقامات دولتی اشاره کرد که پرزیدنت دونالد ترامپ از آن با عنوان زهکشی باتلاق نام برد و ناگفته پیداست که تاثیر دراز مدتی بر نحوه شکل گیری سیاست ها در واشنگتن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دولت در برابر مردم

یک دولت در برابر مردم