مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-04-25سياسي

مسابقه طراحی کتاب فارسی ابتدایی با موضوع کرونا


انجمن علوم تربیتی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان طراحی واحد آموزشی کتاب فارسی مقطع ابتدایی را در قالب یک مسابقه برگزار می کند.

- ایسنا/اصفهان انجمن علوم تربیتی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان طراحی واحد آموزشی کتاب فارسی مقطع ابتدایی را در قالب یک مسابقه برگزار می کند.

دبیر انجمن علوم تربیتی پردیس شهیدباهنر اصفهان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مسابقه به پاس قدردانی از زحمات جهادگران عرصه بهداشت و سلامت در صحنه مبارزه با ویروس کرونا، برگزار می شود.

محمد صدری دهاقانی با بیان اینکه این طرح برای ایام قرنطینه و تشویق دانشجوها برای مشارکت در کارهای جهادی است، گفت: علاقه مندان می توانند طراحی خود را (درس آزاد) با رعایت اصول نگارشی و گرافیگی ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را 30 خرداد اعلام و تصریح کرد: این طرح مختص دانشجو معلمان، معلمان و همچنین دانشجویان رشته علوم تربیتی در دانشگاه های استان اصفهان است که باید یک درس فارسی را در رابطه با موضوع جهادگران سلامت (کرونا) به صورت نوشتاری و طراحی گرافیکی مانند درس آزاد که دانش آموزان می نویسند، طراحی و تدوین کنند.

همچنین انجمن علمی علوم تربیتی مرکز شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان نیز مسابقه ای با موضوعات از کارگاه های تولید ماسک و لباس و لوازم پزشکی ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه طراحی کتاب فارسی ابتدایی با موضوع کرونا

مسابقه طراحی کتاب فارسی ابتدایی با موضوع کرونا