مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-04-25بين الملل

حزب الله قاعده رویایی با اسراییل را حفظ می کند


روز چهارشنبه مورخ 27 فروردین ماه گذشته یک هواپیمای اسراییلی ماشین جیپ حامل سه تن از نیروهای حزب الله را که از سوریه عازم لبنان بودند، هدف قرار داد.

- این حمله در پایانه مرزی سوریه در منطقه المصنع (نقطه مرزی جدیده یابوس سوریه) صورت گرفت اما هیچگونه تلفات جانی در بر نداشت.

اخبار تکمیلی و فیلم ویدیویی منتشره از این حمله نشان می دهد که نیروهای حزب الله از وقوع حمله مطلع شده بوده اند و به سرعت ماشین را از وسایل و سلاح های موجود تخلیه کرده و سپس 34 ثانیه پس از ترک ماشین، این خودروی جیپ با یک فروند موشک هوا به زمین به پاره ای از آهن تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بر اساس اخبار و اطلاعات موجود این احتمال قوت گرفته است که مرکز رادار و کنترل هوایی روسیه در سوریه احتمال وقوع یک حمله در منطقه مرزی سوریه را به اتاق فرماندهی مشترک سوریه، روسیه، ایران و حزب الله اعلام می کند و حزب الله سریعا از سه تن از نیروهای خود که در همان منطقه مرزی به سر می بردند می خواهد که به سرعت ماشین خود را ترک کنند.

حزب الله لبنان از پیش اعلام کرده بود که اگر نیروهایش در سوریه هدف حملات اسراییل قرار گیرند به سرعت مقابله به مثل می کند و اسراییلی ها را از لبنان هدف قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله قاعده رویایی با اسراییل را حفظ می کند

حزب الله قاعده رویایی با اسراییل را حفظ می کند