مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-04-24سياسي

تقدیر آیت الله رشاد از خدمات کادر درمانی کشور و اساتید و طلاب جهادی


آیت الله علی اکبر رشاد در پیامی از خدمات کادر درمانی کشور و اساتید و طلاب جهادی در ایام مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

- آیت الله علی اکبر رشاد در پیامی از خدمات کادر درمانی کشور و اساتید و طلاب جهادی در ایام مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این پیام آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم ضمن تجدید ارادت به ساحت سرفراز عوامل دستگاه سلامت کشور: وزیر دلسوز و پرتلاش و دیگر مسؤولان متعهد وزارت بهداشت، پزشکان، پرستاران، عناصر پیراپزشکی، کارگران مستضعف و گمنام مراکز درمانی، و سایر طبقات جهادی، خاصه استادان و طلاب عزیز حوزه های علمیه، که افزون بر دو ماه است، به حکم تکلیف شرعی، جان بر طبق اخلاص نهاده، سر از پا نشناخته در نبردی شورانگیز و شرافتمندانه، ضمن دفاع از سلامت هموطنان عزیز و تسکین درد مبتلایان، حیثیت نظام اسلامی و اعتبار حوزه ی پزشکی و روحانیت شیعه را در منظر جهانیان صدچندان ارتقاء بخشیده اند، بنده ی کمترین بار دیگر فروتنانه و صمیمانه از سوی خود و همه ی ارکان حوزه ی علمیه ی عریق تهران، از یکان یکان آنان تشکر و قدرشناسی می کنم.

خدای سبحان گواه است که: با مشاهده صحنه های ایثار و نثار این مجاهدمردان و مجاهدزنان، از رسانه ها، دهها بار از شدت هیجان و احساس غرور گریسته ، اشک بر دامن فشانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر آیت الله رشاد از خدمات کادر درمانی کشور و اساتید و طلاب جهادی

تقدیر آیت الله رشاد از خدمات کادر درمانی کشور و اساتید و طلاب جهادی