مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-04-24سياسي

آب سد خونیق اهر رهاسازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دادستان عمومی و انقلاب اهر که به همراه رییس دادگستری این شهرستان برای بازدید میدانی با هدف رفع وضع حاد سد خونیق در این محل حاضر شد، روز جمعه در گفت و گوی خبری اعلام کرد: در پی گزارش امور منابع آب اهر به علت کم توجهی متولیان و بهره برداران سد که در حال سرریز بود دستورات لازم برای رفع فوری خطرات احتمالی سیلاب صادر شد.

رحیم عبدالهی با تاکید بر نظارت جدی بر مدیریت اینگونه سدهای مخزنی که معمولا توسط خود اهالی و شوراهای روستا مدیریت می شود تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد از سوی امور آب اهر آموزش های لازم برای متولیان سدهای کوچک ذخیره تداوم یابد و با افرادی که با تعلل خود مناطق اطراف این گونه سدها را به مخاطره می اندازند تذکرات و برخورد قانونی صورت گیرد.

وی گفت: خوشبختانه با دستور قضایی و اقدام به موقع امور آب و دستگاه های مرتبط امروز نسبت به رهاسازی قسمتی از آب سد از مخزن و عملیات لازم برای پیشگیری از حوادث ناشی از سرریز و بروز حوادث غیر مترقبه دیگر در این سد جلوگیری شد.

حجت الاسلام محمد علی نظری رییس دادگستری اهر نیز با تاکید بر پیشگیری از اتفاقات ناگوار بر ضرورت نظارت بیشتر نهادهای متولی بر این موضوع تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی با افرادی که در حوزه کاری خود در خدمت رسانی به مردم تعلل کند برخورد می کند و در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد خونیق اهر رهاسازی شد

آب سد خونیق اهر رهاسازی شد