مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-24سياسي

افراد خسته توانایی تحقق جهش تولید و موفقیت اقتصادی را ندارند


امام جمعه موقت ورامین با بیان این که در حوزه اقتصاد نیازمند تفکر انقلابی هستیم، گفت: افراد خسته توانایی تحقق جهش تولید در حوزه اقتصادی را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در مطالبی که تحت عنوان پیام جمعه بیان کرد، با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان، ماه ضیافت الهی و نزول قرآن و کتب آسمانی است، که می بایست، به روزه داری در این ماه اهمیت دهیم و با بهانه های واهی از این فیض محروم نشویم.

وی اضافه کرد: روزه داری خواص روحی و جسمی فراوانی دارد و در سلامت جسمی نیز تأثیرگذار است، اگر کسی به دلیل بیماری و یا هر دلیل دیگری روزه نگرفت، نباید علنی روزه خواری کند.

محمودی تظاهر به روزه خواری را گناهی بزرگ دانست و گفت: باید نسبت به روزه خواری امر به معروف و نهی از منکر کرد و نیروی انتظامی و مسئولان نیز به وظیفه قانونی خود در برخورد با روزه خواری علنی عمل کنند.

هر خانه را به مساجد تبدیل کنیم وی با اشاره به محرومیت از نعمت اجتماع در مساجد در ماه رمضان افزود: امیدواریم، با نظر کارشناسان و ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط برای اجتماع در مساجد همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم شود، اگرچه رعایت قانون و مصوبات این ستاد برای همه لازم است، اما آیا نمی شود، همان گونه که پاساژها، مراکز صنفی و ادارات با رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد خسته توانایی تحقق جهش تولید و موفقیت اقتصادی را ندارند

افراد خسته توانایی تحقق جهش تولید و موفقیت اقتصادی را ندارند