موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-04-24ورزشي

در ایران مشکلات زیاد بود اما گلایه نکردم/ تمایل به کار در لهستان


سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه کار با ملی پوشان ایران حیرت انگیز بوده است، گفت: دوست دارم در لیگ والیبال لهستان مربیگری کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایگور کولاکوویچ در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال و در پاسخ به این پرسش که ایران را در مدت همکاری با فدراسیون والیبال چگونه کشوری دیدید؟ افزود: ایران کشوری زیبا، با مردمی فوق العاده است.

فرهنگ ایرانیان، از آنچه که من به آن تعلق دارم، متفاوت است اما با وجود این تفاوت ها، شباهت های خاصی نیز بین این دو وجود دارد که باعث می شود ما با هم احساس نزدیکی کنیم.

وی با بیان این که برای من زمان زیادی طول نکشید تا ذهنیت مردم ایران را درک کنم، تصریح کرد: مردم ایران با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند، اما من آن ها را تحسین می کنم و یقین دارم که با خوش بینی، لبخند و غرور، تمام مشکلات را پشت سر می گذارند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران درباره خاطرات تلخ و شیرین خود در مدت حضور در ایران، گفت: زندگی یک معماست که با تلخی ها و شیرینی های بسیاری همراه است و حضور من در ایران نیز این گونه بود.

نمی خواهم حالا در مورد تلخی ها صحبت کنم.

هیچ چیز نمی تواند خاطرات فوق العاده ای که از ایران دارم را از بین ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایران مشکلات زیاد بود اما گلایه نکردم/ تمایل به کار در لهستان

در ایران مشکلات زیاد بود اما گلایه نکردم/ تمایل به کار در لهستان