مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 18:002020-04-23سياسي

حاجی بابایی: ماهواره نور تاثیر بسزایی در امنیت و اقتدار کشور دارد


رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ماهواره نور را پاسخ به یک نیاز اساسی در خصوص رصد تحرکات موجود در منطقه عنوان کرد و گفت: با توجه به موقعیت ویژه کشورمان نیاز به این ماهواره احساس می شد بی شک تاثیر بسزایی در امنیت و اقتدار کشور خواهد داشت.

- رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ماهواره نور را پاسخ به یک نیاز اساسی در خصوص رصد تحرکات موجود در منطقه عنوان کرد و گفت: با توجه به موقعیت ویژه کشورمان نیاز به این ماهواره احساس می شد بی شک تاثیر بسزایی در امنیت و اقتدار کشور خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی با تبریک پرتاب موفقیت آمیز اولین ماهواره نظامی سپاه، گفت: شجره طیبه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، از نتایج مدیریت مدبرانه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی است که در همان روزهای آغازین فعالیت این شجره طیبه تاکنون برکات زیادی را برای ملت بزرگ ایران داشته است.

وی تاکید کرد: تاثیر گذاری و حضور همیشگی سپاه در عرصه های مختلف خدمت، در بحرانهای طبیعی از سیل و زلزله و شیوع اخیر بیماری کرونا و عرصه های امنیت کشور، بسیاری از معادلات کسانی که سودای ایجاد اختلال در امنیت و آرامش کشور را داشتند، بهم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: ماهواره نور تاثیر بسزایی در امنیت و اقتدار کشور دارد

حاجی بابایی: ماهواره نور تاثیر بسزایی در امنیت و اقتدار کشور دارد