مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-04-23اجتماعي

شبکه شاد ایمن ترین محیط آموزش مجازی کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روابط عمومی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کوروش مودت ضمن تکذیب مطالبی در خصوص ناامن بودن شبکه آموزشی شاد بیان کرد: طبق آخرین بررسی ها و بر اساس رصد تیم پشتیبانی، این نرم افزار به صورت ایمن در حال خدمات دهی به دانش آموزان و معلمان است.

وی گفت: بنابر اعلام مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش بیش از 9 میلیون دانش آموز در کشور در شبکه شاد ثبت نام کرده و 232 میلیون و 314 هزار و 335 فایل در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) تبادل شده است.

مودت ادامه داد: طبق این گزارش، تا امروز 11 میلیون و 36 هزار و 587 بار شبکه آموزش دانش آموزی نصب شده است که از این تعداد، اطلاعات بیش از 9 میلیون دانش آموز و 585 معلم در شبکه شاد ثبت شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: اطلاعات ثبت شده در این نرم افزار از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است و این اطلاعات به هیچ وجه قابل دسترسی سایرین نخواهد بود.

وی افزود: معلمان و دانش آموزان می توانند با آرامش خاطر نسبت به عضویت در شاد اقدام نموده و از خدمات آموزشی این نرم افزار بهره مند شوند.

اخیرا مطالبی در فضای مجازی مبنی بر ایمن نبودن شبکه آموزشی شاد و هک شدن گوشی کاربران این شبکه منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه شاد ایمن ترین محیط آموزش مجازی کشور است

شبکه شاد ایمن ترین محیط آموزش مجازی کشور است