مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-23سياسي

راهبری اجتماعی مهم ترین رسالت امروز جامعه روحانیت است


مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هر طلبه ای مرکز فرماندهی فکر فرهنگی شود، گفت: راهبری اجتماعی مهم ترین رسالت امروز جامعه روحانیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری پیش از ظهر پنج شنبه در نخستین نشست مدیران ادارات شهرستانی تبلیغات اسلامی استان بر ضرورت بهره مندی هر چه بیشتر از فرصت های باقیمانده این ماه نورانی تأکید کرد و گفت: دعا کردن، انجام استغفار، تلاوت قرآن، ادای امانت و زدودن کینه از دل مهم ترین توصیه های امام رضا (ع) است که باید موردتوجه جدی همگان برای این روزهای آخر ماه شعبان قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به سوره هود، تفکر و تدبر درآیات این سوره نورانی را برای شرایط امروز جامعه لازم و ضروری دانست و افزود: سوره هود هم در مورد مباحث اعتقادی است و هم یک قاعده کلی برای نجات جوامع از بلاها را بیان می کند که اگر موردتوجه قرار گیرد، به خوبی می توانیم شرایط کرونایی را پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام طاهری بابیان اینکه در سوره هود تنها راه نجات اقوام از بلایا با حرکت در مسیر ایمان همراه ولی محقق می شود، بیان کرد: آن چیزی که سبب نجات اقوام مختلف از بلاها می شود فارغ از رعایت همه مسائل مادی عالم، ایمان و باور قلبی به خداوند متعال و التزام عملی به آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبری اجتماعی مهم ترین رسالت امروز جامعه روحانیت است

راهبری اجتماعی مهم ترین رسالت امروز جامعه روحانیت است