مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:562020-04-22اقتصادي

تامین آب مورد نیاز 20 روستا در قروه


با تلاش نیروهای آبفای این شهرستان آب موردنیاز 20 روستای شهرستان قروه تامین شد.

- جبار کلوندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با تلاش نیروهای آبفا قروه، کار تأمین آب مورد نیاز 20 روستا این شهرستان بویژه روستاهای واقع در انتهای مسیر به طور کامل انجام شد.

وی افزود: اهالی روستاهای مالوجه و توغان در بخش دلبران با حدود 1100 اشتراک و 5 هزار نفر جمعیت که تأمین آب آنها از طریق مجتمع قصلان صورت می گرفت، با کمبود آب مواجه بودند.

وی با بیان اینکه منابع تأمین آب در نظر گرفته شده این منطقه، دو چاه با ظرفیت تأمین آب 10 و 16 لیتر بر ثانیه واقع در روستای مظفرآباد بود، خاطرنشان کرد: آب مورد نیاز این روستا (با 200 اشتراک) و 21 روستای دیگر از این چاه ها تأمین می شد.

وی با بیان اینکه کمبود فشار و قطعی در این 20 روستا بویژه در انتهای مسیر وجود داشت، تصریح کرد: برای حل مشکل در گام نخست توان خط خروجی آب خط 16 لیتر بر ثانیه به میزان 13 لیتر برثانیه به سمت 20 روستای دیگر هدایت شد و توان آبرسانی به میزان 3 لیتر بر ثانیه در اختیار روستای مظفرآباد قرار گرفت.

مدیر امور آبفا قروه گفت: در قدم بعدی از آنجا که یکی از این چاه ها با توان 22 ساعت در شبانه روز کار می کرد، توان تأمین و پمپاژ آب از این چاه نیز به 24 ساعت ارتقا یافت؛ ضمن آنکه برای روستای مالوجه نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب مورد نیاز 20 روستا در قروه

تامین آب مورد نیاز 20 روستا در قروه