مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-04-22حوادث

شکارچیان متخلف در شاهرود دستگیر شد/ کشف گوشت شکار


رییس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه شکارچیان متخلف به همراه سرنشینان خودرو در مسیر طرود-شاهرود متوقف شدند، گفت: این متخلفان دستگیر و از آن ها لاشه شکار کشف شد.

- علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه پس از اطلاعات واصله مبنی بر وجود خودرو سواری شکارچیان غیر مجاز مأموران یگان حفاظت محیط زیست شاهرود بلافاصله وارد عمل شدند، ابراز داشت: در اولین ساعات بامداد روز گذشته با هماهنگی دادستان و عوامل پلیس امنیت شاهرود سه اکیپ در مسیر محور روستای طرود -شاهرود استقرار یافتند.

وی ضمن بیان اینکه متخلفان با مشاهده خودروی سازمانی محیط زیست اقدام به فرار کردند، افزود: پس از تعقیب و گریز کوتاه و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو از مسیر جاده اصلی خارج و پس با برخورد با تلی از خاک متوقف شد.

رییس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه راننده که از شکارچیان بیرحم روستای طرود به همراه سرنشین دیگر دستگیر و تحویل پلیس امنیت داده شدند، ابراز داشت: از داخل خودروی متخلفان یک قبضه سلاح گلوله زنی سیمینف غیر مجاز به همراه مقادیری مهمات قاچاق به علاوه لاشه تازه شکار شده یک رأس کل وحشی کشف و توقیف شد.

قربانلو بابیان اینکه در خبر دیگری با همکاری عوامل انتظامی و اطلاعات بخش بسطام چند قبضه سلاح و مقادیر زیادی گوشت شکار و دیگر متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان متخلف در شاهرود دستگیر شد/ کشف گوشت شکار

شکارچیان متخلف در شاهرود دستگیر شد/ کشف گوشت شکار