مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:152020-04-22سياسي

نماینده سنندج: تعیین حداقل دستمزد سال 99 کارگران یک تبعیض بزرگ بود


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از تعیین یک میلیون و 835 هزار تومان به عنوان حداقل دستمزد کارگران در سال 99 گفت: این دستمزد یک تبعیض بزرگ بوده و به احساس شکاف و تبعیض میان کارگران و کارمندان دامن می زند.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از تعیین یک میلیون و 835 هزار تومان به عنوان حداقل دستمزد کارگران در سال 99 گفت: این دستمزد یک تبعیض بزرگ بوده و به احساس شکاف و تبعیض میان کارگران و کارمندان دامن می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها مردم در شرایط سختی قرار دارند ترس از شیوع کرونا نگرانی خانواده ها را تشدید کرده است، در مقابل آن همه جانفشانی کادر درمانی که امید بخش هم هست، مشوق های ناچیز و ناامید کننده دولت جای تاسف دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خطاب به رییس جمهور افزود: در تمام کشورها برای کاهش استرس و برای امنیت شغلی از تمام ظرفیت های کشور و از مشوق های کمک معیشتی ویژه ای بهره گرفتند.

مردم در خانه ماندن را رعایت می کنند ولی چرا شما نمی توانید حداقل هزینه سه ماه آب و برق و گاز مردم را رایگان اعلام کنید؟ نماینده مردم سنندج اظهار کرد: پرداخت وام یک میلیون تومانی چه دردی را دوا می کند؟ قرار بود بسته های غذایی برای خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سنندج: تعیین حداقل دستمزد سال 99 کارگران یک تبعیض بزرگ بود

نماینده سنندج: تعیین حداقل دستمزد سال 99 کارگران یک تبعیض بزرگ بود