مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-22سياسي

ورود پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عرصه آموزش بین الملل


پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب در زمینه برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان و طلاب اروپا و آمریکا سند همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئولان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب 30 فروردین ماه سال جاری با یکدیگر ملاقات کردند و در زمینه جذب و پذیرش دانشجویان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان و طلاب اروپا و آمریکا، روش های مشارکت دو مرکز در برگزاری دوره های آموزشی بین المللی پرداختند.

در این دیدار؛ که در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد، حجت الاسلام علی محمد حکیمیان؛ ریاست پژوهشگاه و حجت الاسلام شجاع علی میرزا ریاست مدرسه عالی و معاونان پژوهشی و بین الملل دو مرکز حضور داشتند.

علی محمد حکیمیان در این جلسه بر اهمیت ارائه دستاوردهای غنیِ علمی حوزه و پژوهشگاه در ارائه رهیافت های اسلامی به موضوعات علوم انسانی و اجتماعی به دانشجویان و طلاب خارجی تأکید نموده و آشناسازی و تعمیق آگاهی و علایق اسلامی در میان آنها از طریق تبیین مسائل با تکیه بر روش شناسی اسلامی و تربیت نیروهای علمی و کارآمد از کشورهای مختلف در آن دو قاره در راستای پاسخ گویی به نیازهای معرفتی جهان معاصر در بستر آموزه های قرآن کریم را ضروری دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عرصه آموزش بین الملل

ورود پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عرصه آموزش بین الملل