مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-21اجتماعي

ساخت 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در اولویت است


مهرالله رخشانی مهر روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران خراسان رضوی از طریق ویدئو کنفرانس گفت: از این تعداد 26 هزار کلاس درس از محل اعتبارات دولتی و 14 هزار کلاس از محل کمک خیرین مدرسه ساز به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه اولویت ساخت و اتمام این پروژه ها به استان ها اعلام شده است، افزود: از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام به استان ها گوشزد شده و هم اکنون تمامی پروژه های آموزشی که از محل منابع ملی آغاز شده اند در حال اجرا هستند و برخی پروژه ها که از محل منابع استانی تامین می شوند و به دلیل نداشتن پیمانکار و عدم تامین اعتبار نیمه تمام مانده اند به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

وی ادامه داد: از مهمترین اهداف سال گذشته این سازمان جمع آوری بخاری های نفتی در کشور بود، که در این راستا 24 هزار بخاری نفتی در مدارسی که علمک گاز تا در مدرسه آمده بود، جمع آوری شد و با احتساب سایر سیستم های گرمایشی غیر استاندارد، در مجموع 50 هزار سیستم گرمایشی در کشور جمع آوری شد.

رخشانی مهر گفت: در کنار مدرسه سازی در استان های لرستان، خوزستان و گلستان که سال گذشته بر اثر بلایای طبیعی شماری از مدارس خود را از دست دادند، امسال نیز استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان به این مجموعه افزوده شدند که در حال برنامه ریزی برای حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در اولویت است

ساخت 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در اولویت است