مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 14:502020-04-21اقتصادي

شروع بکار مجدد کارگران کارخانه نساجی بروجرد از 10 اردیبهشت


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مقرر شده که از 10 اردیبهشت ماه کارخانه نساجی بروجرد شروع به کار کند و کارگران به کار خود برگردند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مقرر شده که از 10 اردیبهشت ماه کارخانه نساجی بروجرد شروع به کار کند و کارگران به کار خود برگردند.

علی آشتاب امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشکلات به وجود آمده در نساجی بروجرد، اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای برای پیگیری و بررسی مشکلات این واحد با حضور استاندار لرستان، دستگاههای اجرای مرتبط، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره این کارخانه برگزار شد.

وی با بیان اینکه به طور معمول این کارخانه همه ساله تا حدود فروردین ماه تعطیل بوده است، عنوان کرد: این واحد الان نیز به خاطر شیوع کرونا یک تعطیلی توافقی داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه مقرر شده که از 10 اردیبهشت ماه این کارخانه شروع به کار کند و کارگران به کار خود برگردند، افزود: هیچ تعدیل نیرو و اخراجی در این کارخانه صورت نگرفته است.

آشتاب با بیان اینکه بر اساس اعلام کارخانه، به خاطر جمعیت زیاد کارگری که در این کارخانه حضور دارد و برای جلوگیری از شیوع کرونا و همچنین تأمین مواد اولیه، تصمیم گرفته شده که تا 10 اردیبهشت ماه این کارخانه تعطیل باشد، گفت: اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع بکار مجدد کارگران کارخانه نساجی بروجرد از 10 اردیبهشت

شروع بکار مجدد کارگران کارخانه نساجی بروجرد از 10 اردیبهشت