مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-21اجتماعي

تکمیل بازسازی مسیر رویان - بلده در منطقه گلندرود نور


رانش زمین نوزدهم اسفند سال گذشته در محدوده روستای گلندرود مسیر رویان به بلده موجب تخریب 400 متر از این جاده و خسارت بیش از یک میلیارد تومان به این محور شد و تردد خودروها با ایجاد یک مسیر موقت در کنار مسیر اصلی از سوی اداره راهداری با دشواری انجام می شود.

سلیمان ایزدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات آسفالت ریزی این مسیر پس از بهتر شدن شرایط جوی منطقه انجام خواهد شد.

وی در خصوص بازسازی این مسیر گفت : با پی گیریهای صورت گرفته از سوی مسئولان استانی و شهرستان، عملیات بازسازی و تثبیت این مسیر، با حمل و تخلیه 9 هزار تن مصالح کوهی و بکار گیری 5 کامیون به همراه یک دستگاه لودر، یک گریدر و یک بیل مکانیکی به اتمام رسید.

ایزدی ادامه داد: با تلاش اکیپ 12 نفره از نیروهای راهداری مسیر آسیب دیده رویان، گلندرود به بخش بلده در منطقه اسپی او به طول 400 متر به صورت خاکی تثبیت و هم اکنون تردد خودروها از آن انجام می شود.

بازگشایی مسیر برفی سیاه سنگ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور همچنین از بازگشایی مسیر در منطقه سیاه سنگ خبر داد و گفت: با تلاش یک هفته ای نیروهای راهداری و بهره گیری از یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و یک کامیون نمک پاش عملیات برف روبی مسیر رویان به بلده در منطقه کوهستانی سیاه سنگ انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بازسازی مسیر رویان - بلده در منطقه گلندرود نور

تکمیل بازسازی مسیر رویان - بلده در منطقه گلندرود نور