مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-04-21سياسي

مردم گلستان دست گیر آسیب دیدگان شرایط فعلی باشند


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: از مردم گلستان می خواهم در شرایط شیوع کرونا هر کس به هر شکلی که می تواند برای حل این مشکل کمک کند و دست گیر آسیب دیدگان شرایط فعلی کشور باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص ماه مبارک رمضان امسال، از همه مؤمنین درخواست می کنم مخارجی که در سال های گذشته برای افطار روزه داران هزینه می کردند، امسال به نیازمندان اختصاص دهند، قطعاً این کار ثواب بیشتری به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در شرایط فعلی با توجه به مشکلات معیشتی که برای تعدادی از هم وطنان ما ایجاد شد، امیدواریم در راستای پیام مقام معظم رهبری و آغاز رزمایش مواسات، با همت مردم شیعه و سنی استان، بخشی از مشکلات پیش آمده مرتفع شود.

وی بیان کرد: پس از پیام رهبر معظم انقلاب به منظور اجرای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، جلسه نمایندگان ولی فقیه در سراسر کشور با حجت الاسلام علی اکبری ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و مقرر شد که این حرکت مردمی با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه شهرها شروع و فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گلستان دست گیر آسیب دیدگان شرایط فعلی باشند

مردم گلستان دست گیر آسیب دیدگان شرایط فعلی باشند